Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

03.02.2012

Uke 26

UKE 26

Fredag 27.01.12 (26+0)  
I dag kom Johanne på besøk! :D Flyet hennes landet kjempetidlig, og det var vi veldig glade for, da flyene sluttet å gå fra Værnes en times tid etter hun kom! Vi dro på shopping, og vi møtte Ida på shoppingssenteret.. Pratet "shit", spilte Party-Alias og koste oss hele dagen, og spiste Tacopizza til middag. Til kvelds dro vi på besøk til Bjørg Eva, og det var, som alltid, kjempekoslig :)  

Lørdag 28.01.12 (26+1)  
I dag var en skikkelig daffedag med søs! Jeg og Stian hadde bestilt oss PS3 og Guitar Hero, som kom i posten i dag ;) Så vi spilte litt av det, og wordfeud på mobilen, snakket "shit", surfet på nett, så på TV og bare slappet av hele dagen. På kvelden dro vi ut på "Oreon restaurant", hvor jeg og S delte en Calzone, og Johanne spiste bolognese :D Skikkelig god mat! På kvelden oppdaterte jeg bloggen og slappet av enda mer, og Johanne var ute og tok "en øl" med ei venninne av henne og søstra hennes ;) 

Søndag 29.01.12 (26+2)  
Dagen i dag gikk med til avslapning og spilling av Wordfeud og Guitar Hero! :) Jeg og søs gikk oss også en tur i Bodø by, friskt og godt! :D
Verdens beste og søteste søster <3
På kvelden var det tid for å kjøre henne på flyplassen, så hun skulle få tatt flyet hjem, og jeg ble skikkelig trist :( Kroppen skjønner ikke helt at denne gang skal det faktisk gå myyye mindre enn 6 måneder til jeg ser henne igjen!!!!! :D Er så glad i deg lilsis <3 
Te quiero tia <3

Mandag 30.01.12 (26+3)
Fikk ryddet masse i leiligheten og gått oss en tur på butikken :) I 4-tia dro vi til svigermor for å møte "moffa" (morfaren til Stian) og spise middag med de der! :) Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus <3 Mmmmmm!  På kvelden dro jeg og svigermor ut på en kjøretur, og vi dro innom 4 forskjellige damer jeg hadde avtale med :) Fikk MASSE gratis gravidklær og gratis babyklær (ligger noen bilder inne på "klær-tråden" + ei ammepute!!! :D Da vi var ferdige med kjørerunden vår var det blitt sent, så jeg sorterte klærne og gikk for å sove. 


Tirsdag 31.01.12 (26+4)
Slappet av hjemme hele dagen da bekkenet og ryggen krangler veldig for tiden. Lillegull var veldig aktiv og sparket mamman flere ganger <3 Eeeelsker det! Bestilte klips for å lage smokkesnor til tuppa og lammeskinn til henne på nett, så nå gleder jeg meg til alt jeg har bestilt kommer i posten :) 


Onsdag 01.02.12 (26+5)
Jeg og Stian dro en tur på City Nord for å kjøpe inn litt småting. Da vi kom hjem oppdaterte jeg litt hva vi har kjøpt og hva vi må kjøpe, for å få mer oversikt og sette opp ei handleliste (se på "ting til prinsessa" siden her inne på bloggen) :) 


Torsdag 02.02.12 (26+6)  
I dag dro Stian til mamman sin for å sjekke om vi hadde fått noen hentelapper i posten, og det hadde vi! :D Har ventet spent og lenge på en råååsa kosedress til meg selv jeg skal sitte og bli stor og rund i + at jeg fikk en gavesending fra BAM til lille prinsessa:
Bleier i str 1 og 2 (2 stk hver), smokke, "Bare spør jordmor"-bok, "tran-sprøyte", Donald Duck smokkesnor, antibac servietter, Blenda Sensitiv vaskepulver, Avent ammeinnlegg og Dr. Greve Allroundkrem :)

Fikk også tilsendt min rååååsa Laushel oomphsuit
Loving it! :D Bestilte den i L, så nå er det bare å vokse og bli svær (*kremt*, større ;)). Den er forresten satt ned til 499,- (fra 1599,-) på laushel.no, så om flere vil ha, er det lurt å kjøpe den nå! ;) På kvelden begynte jeg å strikke litt på "Mor Signe" igjen, og jeg håper virkelig jeg blir ferdig til lilletupp kommer! :) Er jo sååå deilig ;) 

post signature

1 kommentar: