Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

17.02.2012

Uke 27

UKE 27

Fredag 03.02.12 (27+0) 
I dag fikk jeg tilsendt en gratis smokk fra MAM  

og tskjortene fra Ebay: 

Var hos legen og møtte min nye fastlege for første gang :) Ei veldig hyggelig dame :) Deretter var det på tide med en fysioterapi time til en manuell terapeut, da jeg sliter veldig med bekkenløsning for tiden. Vondt i lysken og skambenet :( På vei hjem fra manuell terapeuten møtte jeg på Marta (svigerdattra til Rolf, kjæresten til svigermor), og jeg ble med henne hjem for å se på huset hennes og å få litt babykos :) Fikk også en del ting fra henne: 
"Badestativ" til badekar
Tøffler
2 søte sparkebukser 
Jakke, lue og sparkebukse i fleece



Etter å ha vært hos Marta ei stund dro jeg hjem til svigermor :) Der satt jeg og slappet av hele dagen fram til MAMMA kom på kvelden <3 Var så utrolig koselig å møte henne igjen, etter over 6 måneder fra hverandre! :D Jeg og Stian fikk masse gaver fra mamma og pappa som hun hadde shoppet på Gran Canaria:

Myke håndklær
Deilig koseklut
Kjempesøte strømpebukser med "sko" 
2 bodyer i nyfødt str med sideåpning 
1 kjempesøt "strikkajakke"
Nydelig Benetton kjole <3
Søte lilla sokker:
4 bodyer i str 62:
2 luer:
2 søte nattdrakter:

Kjempesøtt strikkasett i grått: 
 Mamma hadde også med gave fra "onkel Tore" og "onkel Magnus": 
Nattdrak fra "onkel Magnus"
Og kleshengere til kjolene hennes fra "onkel Tore": 
Mamma hadde også fått en gave fra frisøren sin for å gi til barnebarnet: søtt hårbånd

Lørdag 04.02.12 (27+1)  
I dag var "mammadag", og jeg og mamma dro på shopping på Glasshuset, og endte opp med gave til Theodor (sønnen til Stine, venninna mi), til lillegutt i magen til Ingeborg (søskenbarnet mitt) og litt småting til lillevennen i magen min: 

Søt tunika og tights som mamma kjøpte:
 3 strømpebukser som jeg kjøpte: 


Jeg og mamma dro også innom Tøffeliten og hun kjøpte "Maxi Cosi Cabriofix" bilstol til tuppa! :D 

Søndag 05.02.12 (27+2)
I dag slappet vi av og jeg, mamma og Bjørg Eva satt hjemme og strikket :) På kvelden dro jeg og Stian på middag til søskenbarnet hans, Malin, og der var også Kamilla (søskenbarnet) og Magne (kjæresten hennes), Siriann (søstra til Stian) og Per Henrik (kjæresten hennes) :) Der ble vi servert en nydelig vegetarlasagne og brownies! :D Jeg og Stian fikk også masse fine gaver av Malin, Erik (kjæresten hennes), Kamilla og Magne: 


Kjempesøt teddy-fleece-dress: 
2 søte hvite kjoler

1 liten rosa kjole 
 og et sett med bukse og genser :) 

Mandag 06.02.12 (27+3)
I dag dro jeg og mamma fra Bodø, og satte nesen mot Trondheim! :D Da vi kom fram til Værnes tok vi flybussen til byen hvor Bård (en kompis av pappa) hentet oss og kjørte oss til Støren :) Der fikk vi hentet Asbjørn (kjæresten til farmor) sin bil, slik at vi fikk låne den da vi var i Trondheim :) Etterpå kjørte vi til tante Ellen, hvor vi overnattet :) De hadde nettopp flyttet inn i nytt hus, og de hadde fått det kjempefint!


Tirsdag 07.02.12 (27+4)
I dag dro jeg, mamma og bestemor og besøkte Ingeborg (søskenbarnet mitt) og Mari (dattera hennes) i det nye huset deres på Orkanger :) Henny (niesen til Ingeborg) var også der :) Der koste vi oss med deilig mat og de søte små jentene :) Ingeborg hentet fram til babyting som jeg skulle få arve (som hun hadde arvet av oss):


Sengesett fra Tore og Magnus
Kjole (fra Johanne)
Smekke
2 søte blonde"skjorter"
Badedrakt
Strikkasett (jakke og lue)

Senere på dagen dro jeg og besøkte Kari i Buvika, og vi dro først innom mammaen hennes før vi dro hjem til henne :) Veldig koslig å møte de igjen. Av Kari fikk jeg et kjempesøtt  heklet vognteppe og ei sparebøsse til tuppa: 




Jeg og Kari koste og snakket hele kvelden før jeg dro hjem til tante Ellen igjen. Da var Katharina (fadderen min), tante Kristin og Johanne også på besøk, og vi koste oss resten av kvelden :) Av tante Kristin og familien fikk jeg et kjempesøtt babysett med body, bukse, jakke, lue og smekke:



Onsdag 08.02.12 (27+5)
I dag dro jeg til Stine og Theodor, verdens søteste lille baby, og koste meg hele dagen :) Vi lagde oss nachos og skravlet til langt på kveld <3 Har savnet henne skikkelig, og var veldig godt å møte henne igjen!!


Torsdag 09.02.12 (27+6)  
I dag kom mamma og Johanne å hentet meg hos Stine, og vi dro innom og hentet bestemor før vi kjørte til hytta :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar