Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

23.02.2012

Uke 29

UKE 29

Lillegull begynner å bli stor! <3
Bilde lånt fra Babyverden.no 

Fredag 17.02.12 (29+0)
I dag ryddet jeg i leiligheten og tørket støv. Godt å få gjort litt :) Var på butikken og kjøpte inn litt mat, og Stian lagde grøt til lunsj. På kveldstid dro vi hjem til Bjørg Eva og spiste deilig pizza og slappet av hele kvelden. 

Lørdag 18.02.12 (29+1)  
Dagen i dag gikk med til avslapning, og jeg fikk prøvd ut mye nye fotbad (som jeg fikk gratis gjennom en side på facebook :D)


Gikk også å hentet gratispakken fra Apotek 1: 


Til middag spiste vi nok en gang pizza, denne gang nede hos Bjørn Sture og Inger :) Sliter en del med kynnere og vondt i mage, rygg og lyske for tiden, derfor såpass "slappe dager" :) 


Søndag 19.02.12 (29+2)  
Nok en avslapningsdag hvor vi spiste middag nede hos Bjørn Sture og Inger :) 

Mandag 20.02.12 (29+3)
Sto opp tidlig og gikk til jordmora, som viste seg å ha gått ut i fødselspermisjon! :p Da jeg hadde vondt i magen og var veldig kvalm valgte jeg å gå opp til legen, og fikk time 2 timer etterpå. Nok en gang fikk jeg beskjed om å bare holde meg rolig og ikke gjøre noe for å forverre kynnerne. Etter legen var jeg hos fysioterapeuten, og etterpå dro jeg og Stian på City Nord :) Der var det (uten at jeg var klar over det!) 3 for 2 på alt av barneutstyr på Princess, så fikk handlet inn en del: 
9 stk flannelskluter (60x40 cm)
 15 stk frotteskluter
  15 stk gaskluter
1 stk badehåndkle med hette
  1 stk rosa helseteppe
 1 stk søt kosekanin 

 Og 3 stk store, rosa Adil badehåndduker i bomull og bambus blanding (kjempemyk!) :) 

På kvelden var vi hos Bjørg Eva og spiste middag :) 

Tirsdag 21.02.12 (29+4)
Sto nok en gang opp tidlig og dro til jordmor :) I dag hadde det kommet ei ny jordmor, ei kjempekoselig dame som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med :) Da jeg kom hjem vasket jeg i skap, håndduker og vaskekluter og ordnet i stand stelleplassen til prinsessa vår:




På kvelden spiste vi middag nede hos Bjørn Sture og Inger :) 


Onsdag 22.02.12 (29+5) 
I dag vasket jeg masse klær, og dette er
sånn ca 2 av 7 klesdunker hengt opp til tørk i str 50-62! ;) 

Vasket litt på badet, tok MASSE oppvask og la sammen klær :) Kjenner "redebygging hormonene" begynner å ta over for fullt, og vil helst bare vaske og styre så mye som mulig. Men må prøve å ikke ta helt av, for kjenner magen strammer seg og jeg får vondt nesten med en gang :p Så en ting om gangen! ;) På kvelden dro jeg på BIM (barn i magen) treff for første gang :) Møtte to kjempekoslige damer med termin i april :) Vi spiste en deilig burger på Burger King som avslutning på kvelden, og da jeg kom hjem var det bare å gå rett til sengs ;) 



Torsdag 23.02.12 (29+6)
I dag igjen vasket jeg masse babyklær (klesdunk 3, 4 og 5 av 7):
Slappet av og så på mange episoder av Dexter og Greys Anatomy og resten av filmen "Johnny English" :) Strikket litt og vasket ned den ene kommoden det også skal være babyklær i ;) Middagen spiste vi nede hos Bjørn Sture og Inger :)

post signature

2 kommentarer: