Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

15.04.2012

Uke 35

UKE 35

 

Bilde lånt fra Babyverden.no


Fredag 30.03.12 (35+0)
I dag var jeg på Hjerterommet med BIM jentene 
Som perler på en snor! :) 


Lørdag 31.03.12 (35+1)
I dag strikket jeg hele dagen (diaper cover til "nyfødt-fotografering"). 



Søndag 01.04.12 (35+2)  
I dag bakte jeg ostehorn og cupcakes! Nom nom! :) 


Mine kjære småbrødre ble konfirmert på Gran Canaria i dag og mamma og pappa hadde 23 års bryllupsdag <3 Skulle ønske jeg kunne vært der og feiret denne store dagen med dem <3

Mandag 02.04.12 (35+3)
I dag kjørte jeg og Stian til Valnesfjord, der onkelen og tanten hans har hytta. Det var nydelig vær og vi gikk en tur på 1,5 km (en vei. Jeg med Uggs og staver og de andre med ski og staver ;)). Nydelig vær, og vi satt utenfor en gapahuk hvor vi grillet pølser og koste oss :) 



På ettermiddagen dro vil til Valle i bursdag til Håkon (sønnen til et vennepar) som hadde blitt hele 3 år! :D 
På kvelden hadde jeg så vondt i bekkenet og magen etter gåturen at jeg såvidt klare å komme meg i seng. Tårene spruta og jeg angra sterkt på at jeg hadde vært så tøff tidligere på dagen :p (ved å gå så langt i ulendt terreng). 


Onsdag 04.04.12 (35+5)
I dag var det dags for litt husarbeid, så ryddet, tok oppvasken og hengte opp klær :) 


post signature

1 kommentar: