Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

21.08.2011

Utendørs Zumbatrening i parken

Til alle de som ikke har prøvd Zumba: Det MÅ prøves! Morsommere treningsform skal man lete lenge etter. 
Jeg er så heldig å bo rett ved en park (New Farm park), og der er det GRATIS Zumbatrening hver lørdag 9.30. Anbefales på det varmeste!

Bilde av Marita, Cathrine (bak Marita) og meg på utendørs Zumbatrening! 

Etter treninga med den fantastiske parken og blå himmel i bakgrunnen. Livet er herrrrrrlig.

Xoxo
~Kristine~








3 kommentarer:

  1. Trur æ å må test ut Zumba! Høres gøy ut;) Det "blogg" bildet av dæ e forresten utrulig fint!

    SvarSlett
  2. Ja, det MÅ du! :) Er kjempemorsomt ;) Tusen takk for det, i like måte :) Visste ikke at du også hadde blogg, men har lest litt av den nå, og strikkefingrene klør kjenner jeg! Hehe.. Men du må lære meg MASSE mer, for jeg kan kun rettstrikking nå, og har aldri strikket noen ting i hele mitt liv (skjer, votter, lue, sokker jeg tenker på).. : Håper du har d bra svigersøs <3

    SvarSlett
  3. Nei, dn blir ikke så fryktelig ofte oppdatert.. men arti forde:) Arti at du har fått strikkedilla! Fikk d for litt sida, har ikke lært mæ så mye ennu mn d kommer nok! Stian kan jo også lær dæ, han e jo en racer i strikking ;) Klem<3

    SvarSlett