Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

21.08.2011

Første blogginnlegg

Har nå bestemt meg for å begynne å skrive en blogg for å ha noe å gjøre om dagene, og for å kunne se tilbake på den senere.

Litt om meg:
Jeg kommer fra Skaun kommune, der jeg er født og oppvokst. Der bodde jeg fram til jeg var 10 år, da jeg og familien flyttet et år til Alfaz Del Pi i Spania. Etter et år der flyttet vi tilbake til Skaun kommune, der jeg bodde fram til jeg var 21 år (men flyttet ut av foreldrehjemmet da jeg var 17 altså!). Nå bor jeg for tiden i Brisbane i Australia, der jeg studerte et år med sykepleien i fjor. Etter jeg var ute i praksis fant jeg ut at sykepleien ikke var riktig for meg, så jeg bestemte meg defor for å avslutte studiet etter et år (slik at jeg rakk å bestå i alle fag før jeg sluttet). Jeg bor fortsatt i Brisbane og venter på at min kjære forlovede skal bli ferdig med sin studie (master i finans). Jeg slapper av og prøver å nyte livet! :) Jeg prøver å holde meg i form, spise sunt, lære meg å lage mat, være med venner, feste litt (uten alkohol; jeg er flink! ;)), lese, lære meg å strikke, "planlegge" litt bryllup, være god med verdens beste forlovede +++, så det blir det bloggen blir å omhandle :) 

Xoxo 
~Kristine~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar