Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

22.08.2011

Dagen i dag

Bare så det er sagt: Jeg skal bli flinkere å ta bilder av, og skrive om, andre ting enn bare maten jeg lager altså! :)


Jeg starter hver dag med en Herbalife shake for å få i meg vitaminer og mineraler, og for å slippe å stå opp å lage mat på tom mage! :) Det har seg nemlig sånn at når jeg våkner er jeg så skrubbe sulten at jeg må ha mat med EN gang! :)


De Herbalifene jeg og min kjære spiser/drikker nå for tiden: 
Tropical og Cookies and cream. Yummi!

Til lunsj lagde jeg meg en nydelig omelett/eggerøre med skinke, MASSE spinat og tomat :)

Etter jeg hadde spist lunsj gikk jeg, Cathrine og Daniel til byen. Er et stykke å gå, men det var veldig godt :) Cathrine hadde en del småærend hun måtte fikse nå som hun skal bli boende her noen år. Stian kom til byen da han var ferdig på skolen for dagen, og vi gikk litt rundt i byen og tittet. Hadde veldig lyst å kjøpe oss HP Touch Pad (da de er gått ut av produksjon og selges for rundt 600 kr), men de var selvfølgelig utsolgt overalt :(  

Men, men, da vi kom hjem laget jeg nydelig "Crispy Chicken": 

Må også legge til at jeg for tiden leser "Shantaram" av Gregory David Roberts, og denne boken kan anbefales på det sterkeste! Fikk den av "tante Eva" til bursdagen min, og jeg er så langt veldig fornøyd med den. 

Xoxo
~Kristine~








2 kommentarer:

  1. Smaka den shaken nå godt? Skeeptisk! Minn mæ på når æ kommer på besøk at æ ska smak den! :D

    SvarSlett
  2. Ja, d må du :) Æ syns nå dæm e veldig god :)

    SvarSlett