Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

25.01.2012

Uke 23

UKE 23

Tirsdag 10.01.12 (23+0) 
I dag lå vi ved bassenget på hotellet hele dagen, slappet av og solte oss :) Og jeg ble faktisk ganske så brun ;) På kvelden dro Stian ut på Glens bachelorparty, mens vi jentene (jeg, Siriann og Nora) spiste Thaimat og tok ansiktmaske :D

Onsdag 11.01.12 (23+1 
I dag spiste vi deilige Sirianns pannekaker til frokost, og jeg dro en tur til legen. Trengte å få "fit for flight" papirer, og heldigvis var både blodtrykket og alt i orden nå, så ikke noe problem å få de papirene ;) Etter legen dro vi og hentet Siriann og Nora på hotellet, og vi dro til shoppingsenteret. Jeg tok manikyr og pedikyr og Stian dro til frisøren :) Veldig fornøyde begge to! :) 
 Flotte gravidfingre med fransk manikyr ;)
En lille diamant på hver ringfinger må til når man ikke kan ha på seg ringen sin mer pga masse vann i kroppen  :p
 Flotte gravidføtter med fransk pedikyr! ;) 

Senere på dagen lå vi igjen ved bassenget og solte oss, og vi spiste taco til middag :)  


Torsdag 12.01.12 (23+2)  
I dag var det dags for BRYLLUP! :D
Dagens frisyre:
 Gavebordet
 Middagsbordet
 Brudeparet 
 Første kyss som mann og kone
 Siriann, Nora og meg 
 Meg og Stian 
 Ekte kjærlighet <3
 Stian, meg og brudeparet :) 


Fredag 13.01.12 (23+3)  
I dag dro Stian, Siriann og Nora til Brisbane, hvor jentene var på sightseeing, og Stian fikk solgt bilen! ;) Jeg ble værende på hotellet og slappe av, og dro med Kine, søsteren til brudgommen, og hennes familie til stranden :)


Lørdag 14.01.12 (23+4 
Siste dag i Sunshine Coast ble brukt til å slappe av ved bassenget. På ettermiddagen tok vi buss og tog til Brisbane, hvor vi overnattet på sofaen hos Cathrine og Daniel :) Bestilte kinesisk mat på kvelden og bare slappet av - deilig :)    

Søndag 15.01.12 (23+5 
I dag dro vi inn til byen og møtte Cathrine WT :) Måtte jo si ordentlig hade til henne <3 Etterpå kom Cathrine L, og vi dro og kjøpte "noise-cancellation" hodetelefoner til meg :) Etter byturen dro vi hjem til Cath og Dan, og da var det, for siste gang, tid for pakking og kasting av ting! Etter MYE om og men (og henting av badevekt hjemme hos Kristin og Love) fikk vi pakket ned 20 kg hver + håndbagasje. Vi fikk sagt hade til Cathrine og Dan, før vi dro til flyplassen. Vi hadde litt for mange kilo i håndbagasjen (var kun 5 kg!!!!!), men fikk lov å pakke det i de vanlige koffertene våre, så det gikk bra :) Vi fikk også "flørtet" oss til bedre plasser på flyet: 4 seter for oss selv ;) Lønner seg å ha en mage å "skylde på" :D Flyturen startet klokka 23.50, tok 8 timer og gikk veldig greit. Jeg fikk småsovet nesten hele turen ved å ligge på 3 av setene, liggende på siden! :D Stian fikk sovet litt han også, men måtte nøye seg med et sete :p 


Mandag 16.01.12 (23+6 
Vel fremme i Kuala Lumpur tok vi taxi til hotellet; 
Citrus hotel

Der fikk vi sjekket inn med en gang (selv om vi kom kl 7 på morgenen!). Fikk sovet noen timer før vi spiste brunch :) Etter brunchen dro vi på et kjøpesenter, hvor vi kjøpte lettere og mindre håndbagasje kofferter :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar