Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

23.08.2011

Idag startet dagen (som vanlig) med en Herbalife shake. I dag klarte jeg faktisk å ha meg ut i finværet (?) for å trene. Regna styrta ned, men jeg fullførte min planlagte økt. Hadde også tatt med kamera for å ta bilde av trappene jeg tok intervall-puls-økt på, men hadde jo så klart glemt av minnebrikken hjemme! DOH! Får ta bilder en annen dag :) Treningsøkten i dag så uansett slik ut: 
10 min oppvarming
4 intervaller på 4x4 min der jeg gikk raskt opp og ned i trappene i 4 min, for så og gå roligere i 4 min. 
10 min nedtrapping. 
Glemte også å tøye ut (DOH!), så må huske det neste gang. Vil jo forbedre beveligheten min også!
Ellers så har jeg lest endel i boka mi (Shantaram), strikket litt, gjort en del småærend, gjort husarbeid og slappet av med litt musikk :) 
Nå har jeg nettopp laget dagens middag, og venter spent på at min kjære skal komme hjem og spise den med meg <3

Dagens middag: Beef Teriaky

Så sorry for nok et kun-bilde-av-maten-jeg-laget blogginnlegg, men TENKTE i alle fall i dag på å ta flere bilder! Bedre lykke neste gang!

I morgen skal jeg og Stian til kiropraktor, og det gleder jeg meg til å prøve.. Deretter har jeg en date med Cathrine x 2, der vi skal prøve forskjellige Herbalife-produkter, og de skal få prøve en kaffe Kristina anbefalte meg som smaker som norsk, svart kaffe! ;) NAM!

Xoxo
~Kristine~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar