Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

28.08.2011

De siste dagene ;)



Gata vi bor i:



CityCat (ferje) leie :) 

 CityCat

BBQ-area :) 

Andre som også er ute og trener: 

 Trappene jeg trener trappetrening i :)

 Trappene jeg trener trappetrening i :) 


Litt av elvepromenaden:







 Parken med Brisbane by i bakgrunnen <3



Etter gåturen dro jeg hjem til verdens beste Cathrine og drakk kaffe og koste meg med oppskjært frukt.. Nam!

Deretter gikk jeg og Cathrine t/r byen (+ var i byen noen timer).
Dette er et bilde fra gåturen hjem igjen:

Og dette:



Torsdag: 
Var i dårlig form både jeg og Cath, men hun hadde klart å bakt nyyydelige muffins som vi koste oss med:

+ at vi så maaaange episoder av Sex og Singelliv.. :D

På kvelden dro jeg på Quiz, tross dårlig form. 
Dette er bilde av verdens beste Quizlag: Samma det! :D

Bjørn Vidar prøver å gjemme seg ;) 






Søndag:
Jeg bakte brød og gjorde masse husarbeid :D
Brødet er uten hvetemel, og veldig godt :) Fikk oppskriften av mamma.. Om noen vil ha oppskriften så si fra ;) 

Xoxo
~Kristine~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar