Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

28.01.2012

Uke 24

UKE 24

Tirsdag 17.01.12 (24+0) 

I dag dro vi litt rundt i byen i Kuala Lumpur for å se 
Og vi dro vi til en fuglepark: 








Viser seg fram for madammen
Flamingoer







Fugleshow hvor papegøyen var miljøbevisst, og kastet brusboksen i søpla ;) 

Da vi kom hjem på kvelden tok vi oss en dukkert, for i Kuala Lumpur var det faktisk MER FUKTIG enn det er i Brisbane, og det sier sitt!

Onsdag 18.01.12 (24+1)  og torsdag 19.01.12 (24+2)  
Vi fikk ordnet oss "late check out" klokka 2, så vi slappet av og så "REVENGE" (en serie Siriann anbefalte, og som vi nå er heelt hektet på! ;)) fram til vi måtte sjekke ut.. Etterpå fikk vi faktisk lov å være gratis på loungen på hotellet i flere timer (selv om vi ikke hadde betalt for det)... Fikk spist lunsj, oppdatert bloggen, surfet på nett og lest et "gravid-blad" :) 

Twin towers i sprutregn: 
Vi dro til flyplassen rundt klokken 8, og var på flyplassen rundt 9-halv 10 :) Da var det på tide og sjekke inn og ta flyet til London, som gikk 23.55 lokal tid :) Flyturen tok 13 timer, og jeg fikk heldigvis smisket meg til å få 4 seter helt alene, så jeg fikk sovet litt + ligge på siden hele flyturen ;) Landet i London 05.25 lokal tid, og da måtte vi vente 5 timer på flyplassen. Spiste en nydelig frokost, og slappet av :) 

I London måtte vi jo så klart drikke "a cup of tea"



Tok flyet fra London til Oslo 10.20, og var endelig fremme i Norge 13.30, lokal tid (2 timers flytur). Der spiste vi pizzabuffet på Peppes, og satte oss på en restaurant og slappet av i 3 og en halv time før flyet til Bodø skulle gå. Klokka 16.55 skulle flyet gå, men ble utsatt med 30 min, så landet i Bodø rundt 19.00 :) Etter to lange og slitsomme døgn (reisen fra Kuala Lumpur tok rundt 34 timer!) var det deilig å endelig være fremme i Bodø! Bjørn Sture og Inger hadde laget kveldsmat da vi kom hjem, og vi la oss, helt utslitte, i 9 tiden ;)

Fredag 20.01.12 (24+3)  
Hadde hatt en del magesmerter på turen, og de ble verre utover dagen i dag. Ringte legen, og måtte reise til Tverrlandet noen timer senere for kontroll. Fant ikke ut noe på kontrollen annet enn at jeg hadde spor av blod i urinen, så vi bestemte at jeg skulle prøve en antibiotikakur + total avslapning noen dager, for å sjekke om formen ble bedre. Så resten av dagen gikk med til akkurat det, total avslapning, se på TV og surfe på datan ;)

Lørdag 21.01.12 (24+4)  
Nok en daffe-dag, og smertene begynte å gi seg, heldigvis. Bestemte meg likevel for å holde sofaen hele dagen, utenom en liten tur da jeg var på butikken for å møte Ida :) 

Søndag 22.01.12 (24+5)  
I dag slappet vi av hele dagen, og vi dro innom ei som solgte masse babyutstyr. Endte opp med 34 plagg for 400 kr, og er veldig godt fornøyd med det! ;) 

Mandag 23.01.12 (24+6)  
I dag var vi hos svigermor store deler av dagen, og på kvelden kjørte hun meg så jeg fikk hentet og kjøpt masse saker :) Så nå er Babybjørn vippestol, ammeskjold, gravidjakke og masse mammaklær i hus ;) (bilder ligger på klær-tråden)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar