Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

05.05.2012

Uke 39

UKE 39
Bilde lånt fra Babyverden.no


Uka her har gått med til avslapning, da jeg har vært i meget dårlig form. Masse kynnere og vondt, og sover store deler i løpet av dagene. På søndag lagde jeg ferdig invitasjonene til dåpen (utenom bildet og teksten som skal inni da, så klart). Lagde også bordkort og hårpynt. Gikk også en ganske lang tur, noe som førte til masse vonde kynnere! På mandag  hadde jeg vondt i magen og hodet + at tuppa rørte seg veldig lite. Var på BIM-treff med Toril og baby-Jostein, og etterpå var jeg og Stian og spiste nede hos Bjørn Sture. Ble bekymret utover kvelden, og bestemte meg for å ringe føden. Fikk beskjed om å komme med en gang, og satt på CTG. Der ble det registrert regelmessige rier (ca. hvert 3 min) opp på 65%. Men jeg synes ikke de var så vonde, annet enn at jeg kjente det stramte til godt. Det ble også tatt UL av tuppa, og hun ble målt til 7% under normalen :) Så ingen kjempebaby her i gården! ;) De neste dagene gikk med til vondter og et håp om at det hele kunne starte snart, sånn at jeg kan få babyen i armene mine i stedet <3 På torsdag 03.05.12 (39+6) fikk jeg for meg at jeg skulle vaske HELE leiligheten, så da gjorde jeg det :p Fredag ble da, så klart, brukt til å ligge på sofaen med kjempevondt i bekken og tak i magen! :p På fredag (04.05) hadde verdens beste mamma bursdag, og vi håpet på at tuppa kunne tenkt seg å komme ut da, men den gang ei! :p 


Har nå begynt med masse kjerringråd, i håp om at fødselen skal starte snart; sterk mat, kanel-te og ananas :)


Nok et bilde, for å vise hvordan magen er i stadig forandring ;) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar