Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

06.03.2012

Uke 30

UKE 30
Kun 10 små uker igjen 




Bilde lånt fra Babyverden.no
Fredag 24.02.12 (30+0)
Vekte meg tidlig i morges med kraftige spark ;) Tok meg et langt, deilig bad ;) 
Vasket, hengte opp og la sammen klær i skapet til prinsessa :D




Støvsugde og tørket støv på soverommet. Dro på besøk til Bjørg Eva og spiste middag der :) 

Lørdag 25.02.12 (30+1)  
I dag var jeg skikkelig kvaaaalm (ble det i går kveld), så dagen gikk med til total avslapning og å se på serier. 


Søndag 26.02.12 (30+2)  
Nok en slappdag med serier og avslapning.

Mandag 27.02.12 (30+3)
I dag var det dags for BIM treff på City Nord :D Kjøpte inn gulpekluter, litt apotek-artikler og bringebærbladte til meg selv :) På kvelden spiste vi hamburgere nede hos Bjørn Sture og Inger :) 

Tirsdag 28.02.12 (30+4)
I dag vasket jeg ordentlig godt på kjøkkenet og vasket gulpeklutene :) Slappet av veldig mellom hver ting jeg vasket for å få det gjort ;) Hehe.. Dro igjen til Bjørg Eva på middag :) 


Onsdag 29.02.12 (30+5) 
Bestile ting på nett, mangler ikke mye nå. Bestilte Ammeinnlegg i ull, engangsinnlegg, albueskjell, babykam og -børste, pyrisept, gazdotter, Burt's Bees scrub til meg og Burt's Bees shampoo og Body Wash til lille beibin :D Fikk også tilsendt pakken fra lilleprinsen :) 


Bellywell (varmepute til små, vonde mager)
 Tinkafu koppholder til vogn:
 Babyneglklipper:
 Kjempefin stelleveske fra Bystroom 
På kvelden var jeg på BIM-treff igjen, kjempekos :) 


Torsdag 30.02.12 (30+6)
I dag slappet vi av og dro på besøk hos "moffa" :) Han hadde snekret på meier, pusset ned og malt ei lita, søt babyvugge til prinsessa: 
Gleder meg til å få tak i dyne og madrass og gjøre den klar, og ikke minst til å legge lille nurket oppi der <3 

post signature

2 kommentarer: