Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

29.11.2011

Uke 16

UKE 16




Er veldig trøtt for tiden, og sover hele tiden (er våken ca 3 timer før jeg sovner en time). Er fortsatt litt kvalm og kaster opp ca 2 ganger i uka, men er generelt i mye bedre form! :)

Tirsdag 22.11.11 (16+0) og onsdag 23.11.11 (16+1 
Var bare hjemme hos Eva og Mark. Var regn og dårlig vær, og jeg var ikke helt i form. Passet litt på barna og koset oss. 
Lagt ut litt random-bilder fra disse to dagene: 


Søt skjorte jeg har kjøpt meg: 

Søte pappegøyer som søkte ly for regnet (oppe på terrasen til Eva og Mark):

Cockatoos:


Torsdag 24.11.11 (16+2)
I dag var jeg og Stian på shopping på Warringah Mall :) Jeg fikk ordnet meg med Medicare- kort, og jeg kjøpte meg en cardigan og en maxi-kjole (som jeg hadde på på operaen dagen etter).




Fredag 25.11.11 (16+3)
Ballett i Operahuset! :D :D :D 











Inne på operaen (balletten): 



Kjøpte denne søte i byen (som vi skal ha bak på bilen)


Lørdag 26.11.11 (16+4)
Var vi i sjømannskirken og spise DEILIG (og alt for mye) risengrysgrøt! :D NAM!


Dro en tur på stranden (Manly beach) etter Sjømannskirken, siden det var så deilig vær:  

Vi var barnevakt for alle 3, søte små på kvelden, så verdens beste Stian disket opp med hjemmelaget pizza :D

Kjøpte inn Holiday-dip på Sjømannskirka, som vi også koste oss med


Søndag 27.11.11 (16+5)


Jeg kjøpte også inn makrell i tomat på sjømannskirka, og Eva hadde norsk majones i kjøleskapet, så det ble rene herremåltidet dette. NAM! 

Slappet av på dagtid idag (og sov mye, hehe) , og tok oss en tur ned på stranden rett ved Eva og Mark. Kjempedeilig vær! :D 

Mandag 28.11.11 (16+6) 
I dag dro vi inn til Sydney igjen, denne gangen for å møte svigerfar! :D 


Fly som laget skrift på himmelen

Ferjeleiet vi dro fra

Meg og babyen i magen foran Operahuset

Operahuset og "The Bridge"
 
Vi møtte svigerfar ved akvariumet, og dro inn der. Anbefales! :) 

En eller annen rar fisk som hadde "sugd" seg fast til glasset 

Hai! 

Meg med hai i bakgrunnen

En deilig uke med masse avslapning, kos med barna og mye gøy! :D Begynt å fått en "mørk, brun stripe" fra navlen og ned nå (linea nigra)! :D Hatt litt vondt i magen (er vel livmora som vokser), og kjenner små "dunk" nå og da.. Men er fortsatt ikke heeelt sikker på om det er babyen jeg kjenner da.. Gleder meg til jeg er sikker på at det er babyen jeg kjenner, og kan nyte det lille voksende livet i meg og samtidig være sikker på at babyen har det bra <3 

post signature

2 kommentarer:

  1. Å d hadde vært artig å dra på noe på Opera huset! Va d gøy? Men så ut som d va veldi lite forestillinga i jula da..

    Høres ut så dokker gleda dokker te å kom te Norge, iallefall te å spis norsk mat igjen;)

    Have fuuun!

    SvarSlett
  2. Ja, dåkk burd prøv å få d om sjansen byr sae! D va veldig arti, ikke minst bare d å ha vaert der liksom! :D Lite forestillinga nånn ganga ja, men hold øyan åpen! :)

    Vi glede oss veldig! :D Ska spis masse deilig, norsk mat når vi kjaem hjaem! :)

    Men først no så glaede vi oss jo på besøk av dae og Nora! :D D bli BRA!

    SvarSlett