Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

02.09.2011

Liten oppdatering

Ikke så flink å oppdatere her, for ikke så alt for mye å skrive om.. Dagene går med til avslapping, gåtur til og i og fra byen, lesing av bok, strikking, matlaging, annet husarbeid, være med venner +++, og er det samme nesten hver dag :) 
Men forleden dag var jeg på South Bank stranda og kosa meg, og her er et bilde av den: 

Og i dag ble ENDELIG turistvisumet mitt i orden, så nå er jeg her lovlig fram til 20.januar! :D Woop woop! 


Fikk også endelig tilsendt de to t-skjortene jeg bestile for lenge siden: Flotte, hva?! :D

~Kristine~

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har :) Heldig du er som bor i Australia, dit har jeg såå lyst å reise til, men det blir nok ikke på mange mange år, hehe...
    Ha en fin helg. Klem Bambi

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Jeg har vært alt for dårlig å oppdatere, men driver på med det nå :) Legger ut etter i morgen! :) Det er deilig å bo her, og jeg anbefaler på det sterkeste at du tar deg en tur om du har tid en gang :)
    Ha en fin helg du også..

    Klem fra Krissah

    SvarSlett