Verdens skjønneste maiblomst

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

16.03.2012

Uke 31

UKE 31


Bilde lånt fra Babyverden.no
Fredag 02.03.12 (31+0)
Slapp-dag.. Ikke helt i form for tida, så tar det med ro. Var hjemme hos Bjørg Eva og spiste middag og så på The Voice! :) 

Lørdag 03.03.12 (31+1)  
Nok en slapp-dag med tv-titting og nettsurfing ;) 


Søndag 04.03.12 (31+2)  
Nok en slapp-dag ;) 

Mandag 05.03.12 (31+3)
I dag var jeg hos manuellterapeuten. Dro på Europris en tur etterpå, og kjøpte inn litt ting (bla gipsavtrykk som jeg skal bruke på prinsessa når hun kommer og sette inn i ramme). Etterpå dro jeg til City Nord og møtte BIM-jentene, og dro på shopping med to av de etter treffet :) Koslig :D Var hos Bjørg Eva på ettermiddagen og spiste middag :) 

Tirsdag 06.03.12 (31+4)
I dag var jeg skikkelig kvalm på morgenen og uggen, så dagen gikk med til avslapning og å finne ting jeg har lyst å sy ;) Lille tuppa var kjempeaktiv hele dagen i dag, og sparket meg hele tiden ;) Var hos Bjørn Sture og spiste på kvelden og spiste middag. 


Onsdag 07.03.12 (31+4)
Slappet av på dagtid og dro på BIM treff på kvelden :) Veldig koslig :) 


Torsdag 08.03.12 (31+6)
Slappet av og spiste middag hos Bjørn Sture :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar